Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Saturday, August 30, 2008

Hebatnya Mukjizat Nabi 4 - Pedang Tandan Kurma - Menarik!!!

Dalam peperangan Uhud, tentera Islam diserang hebat oleh tentera kafir Quraisy Makkah. Bilangan tentera kafir sungguh ramai dan dilengkapi dengan segala peralatan perang. Sedangkan tentera Islam serba kekurangan hingga ada Sahabat yang menggunakan tandan kurma sebagai ganti pedang. Namun hal ini tidak mematahkan semangat perjuangan mereka. Serangan musuh sungguh hebat sehingga Rasulullah S.A.W. terjatuh di dalam lubang perangkap. Namun baginda tetap dipelihara Allah. Baginda juga masih sempat menyembuhkan luka sahabatnya yang cedera. Baginda memperlihatkan mukjizatnya apabila tandan kurma di tangan seorang Sahabat telah bertukar menjadi pedang! Berjayakah Sahabat ini menewaskan musuh dengan pedang tandan kurma itu?

Ikuti kisah menarik ini dalam siri Pedang Tandan Kurmaa. Buku ini juga memuatkan tiga kisah menarik yang lain: Buta Dalam Celik, Ditemani Lelaki Misteri dan Akhlak Nabi Luar Biasa.

Harga = RM8.50
Mukasurat = 23 (Berwarna Penuh)
Penulis = Zuraimi Ismail
Penerbit = Galeri Ilmu Sdn Bhd

0 Comments:

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...