Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Thursday, December 3, 2009

Jom Tanya Ustaz - Menjawab 200 Kemusykilan Adik-Adik

Perkara biasa bila ada ibu bapa yang berdepan kebuntuan menjawab kemusykilan agama atau masalah fardu ain yang ditanyakan oleh anak-anak. Selain daripada guru atau ustaz di sekolah, ibu dan bapa adalah pilihan utama anak-anak untuk menanyakan masalah yang mereka hadapi. Mereka mahu tahu dan mereka perlu tahu.

Selain bertanya, barangkali mereka boleh membaca. Tetapi memandangkan sukarnya mendapatkan bahan bacaan yang khusus menjawab masalah fardu di kalangan anak-anak, alternatif kedua itu (membaca) tidak dapat dipraktikkan.

Dengan izin Allah SWT, kini kami tampilkan kepada anda sebuah bahan bacaan yang membicarakan khusus mengenai kemusykilan agama di kalangan anak-anak. Buku Jom Tanya Ustaz ini pasti dapat membantu mengungkai kebuntuan - anak-anak yang bertanya dan ibu bapa yang ditanya.

Buku ini menghimpunkan 200 kemusykilan yang biasa dihadapi oleh anak-anak berkaitan masalah fikah, akhlak dan motivasi...

- Penerbit

KANDUNGAN

- Wuduk
- Solat
- Puasa
- Membaca Al-Quran
- Akhlak
- Aurat
- Umum

Harga = RM12.00 (Sem) RM14.00 (Sab/Swk)
Mukasurat = 117
Penulis = Dr. Nik Yusri Musa
Penerbit = Galeri Ilmu Sdn. Bhd.

* Jom! Tanya Ustaz 2

0 Comments:

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...