Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Friday, March 26, 2010

Misteri, Aneh Dan Ganjil 2 - Membongkar Kewujudan Makhluk Halus

Di alam Melayu, kepercayaan kepada makhluk halus yang dikenali sebagai 'hantu' telah menjadi darah daging sekian lama. Berbagai kisah yang kedengaran dari mulut ke mulut nenek moyang atau para ahlinya tentang misteri ini.

Meskipun ajaran Islam yang sampai ke alam Melayu ini dikatakan berjaya mengubah persepsi masyarakatnya daripada istilah hantu kepada jin, syaitan dan iblis. Namun kepercayaan kepada hantu yang menjadi simbol seram masih menebal dan tetap menjadi misteri.

Lantaran buku yang sedang anda tatap ini sebenarnya mengajak kita terus menyelusuri misteri ini dengan menegakkan kebenaran terhadap Allah dan menginsafi apa yang terjadi. Semoga apa saja yang dibongkar dan didedahkan itu nanti adalah sebenarnya suatu kewajaran yang perlu diketahui oleh individu itu sendiri.

Pastinya, kita terselamat dari perangkap atau jebak tipu daya makhluk-makhluk misteri ini. Awas! Jangan jadi tunggangan atau gangguan mereka untuk memusnahkan kehidupan insan di atas muka bumi ini.

- Penyusun

Harga = RM20.00
Mukasurat = 211
Penyusun = Abu Thalhah Iqamuddin
Penerbit = Pustaka Al-Ehsan (Klik di sini untuk Siri 1)

0 Comments:

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...