Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Sunday, May 25, 2008

Al-Quran Mushaf Tajwid Berserta Terjemahan Ke Dalam Bahasa Malaysia






















Harga = RM148.00
Penerbit = Darul Fikir Kuala Lumpur
Ciri-ciri = Empat warna iaitu Merah, Hijau, Biru dan Hitam;
Terjemahan menurut mukasurat asal Al-Quran Rasm Uthmani;
disediakan panduan tajwid berwarna.

2 Comments:

Imsyah Ahmad said...

Assalamualaikum abg,abg saya ni pelajar sekolah menengah dan tahun ni bakal mengambil peperiksaan awam.Saya memang dari dulu lagi ada niat nak baca Quran dengan betul dan nak memperbetulkan bacaan Quran saya tu.Dari dulu lagi saya impikan untuk memiliki Quran yang bertajwid beserta terjemahan dalam Bahasa Melayu.Jadi saya disini ingin meminta bantuan abang agar meghadiahkan/menyedekahkan/membelikan kepada saya sebuah Al Quran Tajwid.Kalau saya nak membelinya dengan sendiri mungkin tak boeh kerana ada masalah tertentu.Saya dah minta Umi saya untuk membelikannya untuk saya tetapi umi saya tidak mahu.Saya pun tak tahu nak buat macam mana.Saya mestilah nak keberkatan semasa belajar tu jadi unutk mendapatkan keberkatan tu saya kena lah membaca Al Quran dengan betul.Saya meminta abang dapat menolong saya.abang hantar email kepada saya untuk saya memberitahu alamat dan nombor telefon saya.Email saya ialah adhazmi@hotmail.com .Saya amat-amat berharap pertolongan dari abang ni.Saya nak minta tolong abang belikan Al-Quran ni http://www.hidayah.com.my/site/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1291&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=60 .Quran yang abang jual pun takpe jugak
Saya pernah tengok Quran tu,kawan saya ada memblinya satu,Quran sangat menarik dan mudah untuk difahami tajwid dan terjemahannya.saya mencadangkan agar abang membeli Quran itu dari laman web yang saya beri tu dan terus memasukkan alamat rumah saya untuk penghantaran.Bantuan abang sangat-sangat saya hargai.Assalamualaikum abang.

faghia said...

salam. apa beza setiap warna? lain-lain . harga rm148? kos hantar?

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...