Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Tuesday, May 13, 2008

Undang-undang Keluarga Islam : Aturan Perkahwinan

BUKU Undang-undang Keluarga Islam : Aturan Perkahwinan ini membincangkan secara mendalam mengenai aturan-aturan yang berkaitan dengan perkahwinan secara menyeluruh dan beberapa isu semasa tentang perkahwinan yang berlaku di dalam masyarakat sekarang ini, khususnya di dalam masyarakat Islam di Malaysia.
Penumpuan perbincangan di dalam buku ini menjurus kepada aturan-aturan, syarat-syarat serta hak dan tanggungjawab dua insan, bermula dari peringkat sebelum berlangsungnya perkahwinan sehingga kepada perkara yang perlu diberi perhatian, terutama jika berlakunya perpisahan di antara pasangan suami isteri.
Buku Undang-undang Keluarga Islam : Aturan Perkahwinan ini diterbitkan khusus untuk mereka yang bakal melangsungkan perkahwinan dan mereka yang berada di alam perkahwinan, di mana buku ini daapat dijadikan panduan untuk membimbing ke arah membentuk sebuah keluarga Islam yang bahagia di atas asas-asas Islam yang suci murni.
Harga = RM15.00
Mukasurat = 288
Penyusun = Dr. Mat Saad Abd. Rahman
Penerbit = Intel MULTIMEDIA AND PUBLICATION

0 Comments:

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...