Pages


Petikan Hadith Kelapan, Kitab "Empat Puluh Hadith Kelebihan Ilmu Dan Ulama'"

Kedai Buku Tinta Ilmu, Lot 2-8-8, Tingkat 1, Pusat Beli Belah Ole-Ole, Jalan Pinang A 18/A, Seksyen 18, 40200 SHAH ALAM, Selangor.

Wednesday, July 16, 2008

Amalan Harian Dato' Hj. Fadzil Mohd. Noor

Ketokohan almarhum Dato' Hj. Fadzil bin Mohd. Noor dalam arena dakwah dan politik tanahair amatlah terserlah. Tokoh ini bukan sekadar hebat ketika berpidato tetapi berjaya menarik minat masyarakat Malaysia kepada perjuangan yang berteraskan kepada politik Islam.

Di sebalik kehebatan itu, tokoh ini menyimpan pelbagai rahsia kekuatan dalaman (batiniyah) bagi meneruskan perjuangan yang diwarisi darripada baginda Rasulullah S.A.W.

Selain daripada Al-Quran yang menjadi amalan harian, Dato' Hj Fadzil juga mengamalkan amalan-amalan yang ditinggalkan oleh Rasulullah S.A.W. dan para ulama'.

Amalan Al-Makthurat adalah sebahagian dari himpunan dari doa-doa yang telah ditinggalkan oleh Rasulullah S.A.W. dan ia disusunkan oleh As-Syahid Imam Hasan Al-Banna juga menjadiamalan rutin tokoh ini.

Beliau juga menjadikan Hizib Imam Nawawi rhm sebagai amalan harian sejak sekian lama. Hizib ini amat terkenal di kalangan ulama' dan diakui sebagai amalan pelindung diri dari kejahatan sebarang makhluk...

Beramallah dengan ikhlas dan istiqamah semoga diri kita semua sentiasa berada di dalam perlindungan Allah Ta'ala dan mendapat perhatian daripada baginda Rasulullah S.A.W.

- Ustaz Hanif Bin Hj Ghazali

Harga = RM5.00 (membeli sambil menderma)
Mukasurat = 60
Penyusun = Ustaz Hanif bin Hj Ghazali
Penerbitt = Madrasah Zubaidiyah, Merbok, Kedah

0 Comments:

Popular Posts

Borang Pesanan / Soalan / Pendapat

Nama:
Nombor Telefon:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Email:
Pesanan:

Home

IKLAN!!!

IKLAN!!!
Sticker Keyboard Arab. RM 7.00 je satu...